H-Vibes magazine

H-Vibes onderstreept horecazaken met een totaalbeleving. Zaken en foodspots waar de harten van bezoekers compleet veroverd worden. In elk aspect gaan ze voor klasse en stijl, en H-Vibes etaleert die passie voor hospitality in hun magazine. 

Challenge

De uitdaging is om het uniek karakter van elke zaak in één oogopslag te kunnen tonen. Deze resultaten moeten hoogwaardig zijn, waarbij vaak een strakke deadline vereist is.

WIT zorgt mee die way of living op de juiste manier in de kijker te zetten en de good vibes van horeca, gastronomie, bistronomie, oenologie geschikt op beeld vast te leggen. Op die manier mogen wij in opdracht van H-Vibes gelukzalige en verrijkende verhalen mee creëren en vertellen.

Topchef en meester

Tim Boury Academy

Officieel startte de Boury Academy in 2018, waarbij te allen tijde zes stagiairs uit alle uithoeken van de wereld stage komen lopen bij de topchef. Een internationale mix van kook- en horecatalent die wonen en leven in de buurt van het restaurant te Roeselare. Die kleurrijke combinatie komt ook terug in de culinaire creaties. Die kwaliteiten, sfeer en resultaten moesten we laten terugkeren.

Meer dan een 'magazine'

We ontwikkelden een volstrekt nieuwe, onderscheidende beeldstijl voor H-Vibes waarop ze zich ook in de toekomst op kunnen baseren. Het balanceert op een combinatie van alle elementen die H-Vibes in de picture wil brengen: high-end gerechten, oog voor detail en dat tikkeltje extra bieden.

fotografie

Binnen het fotografieconcept voor H-Vibes staan luxe, stijl en klasse centraal. De beelden moeten high-end ademen en een instant honger creëren voor de lezer en fijnproever. Met WIT hebben we dit via een duidelijke teameffort proberen te realiseren.

Ik ben pas tevreden met een perfecte compositie op mijn borden. Alles moet precies op de juiste plaats liggen. Als ik daarna zie hoe mensen genieten van mijn zoete creaties, dan weet ik dat het goed zit.

Roger van Damme | Chef-kok

Alles voor de beste beelden

Onze foto- en videoservice kende ook bij dit project absoluut geen grenzen. We trokken naar alle uithoeken van ons land om geschikte content te voorzien voor het magazine van H-Vibes.

Helemaal naar Liège

La Grand Poste

La Grand Poste is een creatief epicentrum in Luik op vlak van food & drinks. Brouwerij, wijndegustaties, een food market en een rooftop bar, de locatie biedt een allegaartje aan topelementen. Ze rekenen op lokale chefs en ondernemers en vandaag vormt het één van de hotspots van de stad.

Pop-up bar van Julie Taton

Bivouac

In de pop-up bar Bivouac, een creatie van ex-Miss België Julie Taton, is het heerlijk keuvelen en genieten. De bar, of The Camp, brengt je naar Boheemse sferen en werd opgezet in de Waals-Brabantse hoofdstad Waver. Wij brachten deze unieke ervaring ook op beeld voor de klant.

Shoot in hartje Saint-Hubert

Château Mirwart

Memorabele beelden van memorabele locaties, ook op vlak van architectuur kan WIT zorgen voor een knap resultaat. Het Kasteel van Mirwart toonde zich één van deze pittoreske plekken waar ook gastronomie een centrale plaats inneemt. Verfijning van de hoogste klasse.

The full package

Een project waarbij we ons volledig arsenaal aan fotoservices konden tonen. We zorgden voor food-, architectuur-, portret- en productfotografie. Het resultaat: beelden die triggeren, die een high-end lifestyle etaleren en die 100% voor zich spreken. The vibes are very high with H-Vibes.

Een zeer knap eindresultaat

H-Vibes Magazine

De finale beelden moesten zoals steeds van de hoogste kwaliteit zijn. Maar zeker hier, zodat de resultaten niets van hun waarde verloren wanneer ze uiteindelijk in het H-Vibes magazine terechtkwamen. 

Het eindresultaat